azura's FotoPage

By: azura anuar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 12-Mar-2009 00:32 Email | Share | | Bookmark
da lama tak join.

beratnya topi ni.
best swimming
jangan la pegang2 ayah
View all 7 photos...
sajer nak tunjuk gambar anak aku.


Monday, 26-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
ZOO TAIPING, PERAK

tgh tunggu kak ju'a beli tiket
mak ngan abah
.....
View all 48 photos...
lastday, kat Perak. kitaorang dalam menebus kesalahan bawaklah Kuril & yang lain2 gie singgah Zoo Taiping. walaupun hakikatnyer KURIL masih berbulu campur bengang ditambah hangen....
kira dari pagi sampai tengah hari kitaorang kat situ. area 1.30 tgh hari baru balik tanjong. > abah singgah beli ikan masin talang kat pantai remis dan kitaorang catat rekod makan tengah hari kul 3.30 petang. kalo perut aku yang camtu aku leh caya lagi tapi perut ajam & kuril bleh tahan sampai waktu makan camtu yg confius tu.


Sunday, 25-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
2nd Days kat PERAK

waktu tu pagi umah mak lang
abah lepak bawah umah
lagi....
View all 35 photos...
ari ni, patutnyer kitaorag gie umah sedare belah abah kat Kuala Kurau tapi mak tak larat mabuk coz malam tadi Ajam bawak gie makan kat Taiping. Mak mabuk kete. so, aku ngan joyah ader plan baik nyer. JENG....JENG...JENG....kitaorang gie merayau kat PENANG. marah Kuril coz kena tinggal.hehehehe . mula2 xder plan pun nak gie panang. tapi akhirnya ntah camner TERpergi plak dek. jangan marah ar.....
ampunkan kami


Saturday, 24-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
BALIK KAMPUNG....BAGAN SERAI, PERAK

lambatnyer dorang nak b'siap
Misi Pertama KURIL, mancing puyu
style OTAI jemput kenduri, he...he...
View all 9 photos...
dah lama sebenarnya kami tak balik kampung. last balik pun masa kami sekolah dulu. lani kitaorang dah keje. lagipun to' wa dah tak der . nasib baik ader umah Alang Ma'ah.


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net